mandag den 21. april 2014

Angsten for det hvide lærred

Da jeg alligevel skulle på renseriet med min fine dug, stak jeg snuden ind omkring Søstrene Grene og købte et lærred, maling og pensel.

Nu skulle der laves  noget til væggen i mit soveværelse!

Stærkt inspireret af noget jeg faldt over på Pinterest, malede jeg så lærredet gråblåt og klippede en masse blade i mønstret papir - noget jeg har haft liggende længe uden helt at finde et formål til det - og enkelte blade i det kobberfarvede karton jeg købte inden jul fordi jeg mente at jeg ville folde en lysestage.
Skabeloner til bladene laves let med en passer (man er vel lidt matematiklærer).

Billedet er kun på størrelse med et A4-ark. Større "turde" jeg ikke binde an med. Sådan noget med lærreder er ikke gået så godt tidligere. Men denne gang vil jeg godt have det hængende et stykke tid:)


- Line


Ingen kommentarer:

Send en kommentar