tirsdag den 14. oktober 2014

Porcelænsmaler in spe?

Nej, næppe...

Men da jeg skulle holde min fødselsdag, blev min mangel på fade pludselig ret akut. Der skulle jo bruges temmelig mange til alt det bagværk.

Derfor købte jeg ganske billigt (ved Damborg Isenkram) et rundt fad, et ovalt fad og en etagere i hvidt porcelæn - og seks små termoglas.

Min porcelænspen viste sig at være udtørret, men den havde heller ikke været i brug i to år, så det er jo rimeligt nok, synes jeg. Til gengæld tog jeg en chance med glaspennene. De virker også på porcelæn, kan jeg så slå fast.

Etageren fik lov at stå som den var, de andre fade har jeg udsmykket med fri hånd. Kan være det ikke er smukt, men det er sjovt.

Til min fødselsdag havde jeg snydt med frokosten. Håndmadder fra Kvickly. Men så havde jeg også kreeret bordkort til de voksne.


- Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar