mandag den 14. september 2015

Fly me to the moon

SÅ tror jeg heller ikke jeg gider at lave flere ponyer sådan foreløbig! Altså, de er jo nemme nok, egentlig, men det bliver sådan lidt det samme om og om igen.

Inden sommerferien bestilte min kollega jo to ponyer, den ene måtte gerne være Celestia. Så jeg gik i gang med Knitoneawesome's udgave, men opdagede hurtigt at den tog noget længere tid at klare end dem jeg før havde lavet. Hun fik derfor lov at ligge mens jeg lavede den mindre - som i øvrigt startede sit samvær med min kollegas datter med at komme i fængsel fordi storesøsteren var misundelig.



Den store Celestia blev færdig til Musens fødselsdag sidst i august, og jeg syntes at Loppen også skulle have en. Spørgsmålet var om det skulle være en Twilight Sparkle i prinsesseudgave, eller om hun skulle have en af de rigtige prinsesser. Det blev så en af de rigtige. Prinsesse Luna.



Til en af de "store" prinsesser går der næsten to nøgler 8/4-bomuld bare til krop og vinger. Manke og hale tager også godt fra, så der er meget arbejde i dem.

Begge ponyer har fået similistene på deres kroner (noget der i hvert fald begejstrede Musen), og deres cutie marks er lavet af filt. Det er øjnene i øvrigt også, filt malet med hobbylak - jeg har ikke så meget lyst til at kaste mig ud i at brodere dem på.

Men altså, nu kan Luna bare stå og vente til lørdag hvor hun flytter hjem til Loppen og sin storesøster. (Og bare rolig, hverken Loppen eller Musen tjekker bloggen!)

- Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar