torsdag den 19. juni 2014

Der var engang en abe

Hejsa,


For lidt tid siden faldt jeg over en hæklet udgave af denne rigtig abeskønne abe (den ønsker jeg mig, men ser desværre ingen lejlighed til store gaver i horisonten, måske skal jeg bare købe den selv).


Vi skal i Ree Dyrepark med min fars familie i denne weekend, og så tænkte jeg at det da var passende at forære sådan en abe til arrangørerne, min onkel og tante. Samme onkel havde jo drejet en rigtig fin(urlig) fugl med bevægeligt hoved til mig i valnøddetræ. Kunne bare sidde og nusse den hele tiden, for den er så lækkert behandlet.


I opskrifen anbefales rødbrunt garn, og nu den er færdig kan jeg godt se pointen, men når jeg nu stadig "kæmper" for at komme til bunds i mit garnlager, mente jeg at det mørkebrune jeg tidligere har brugt til Hans Oles og Lailas hår, kunne bruges. Som det kan ses på billederne, rammer den altså noget ved siden af originalen:)





- Line

Ingen kommentarer:

Send en kommentar